Goed onderwijs voor ZML leerlingen
deel 4

Welkom bij het vierde deel van de e-module ‘Goed Onderwijs voor ZML-leerlingen’. In de vorige e-modules zijn de verschillende leerstijlen van ZML-leerlingen behandeld. Wat zijn de kenmerken van elke leerstijl, hoe kun je ze herkennen en hoe kun je er als leerkracht rekening mee houden? Sommige informatie was waarschijnlijk herkenbaar, terwijl sommige leerstijlen misschien iets lastiger te begrijpen en te herkennen waren. En hoe pas je dit nu toe in je dagelijkse praktijk?

modules 17-18_b3

Inhoud:

*De theorie komt uit ‘Het leren van ZML: Op je hurken in de klas’ van Damen en Cordang (2007).

Het doel van deze laatste e-module over dit onderwerp is om de praktische toepassing van de leerstijlen te onderzoeken. Hoe kun je tegemoet komen aan de verschillende leerstijlen van de leerlingen bij het kiezen van het aanbod, bij je pedagogisch handelen en bij je didactisch handelen? We hopen dat tijdens deze e-module alle informatie op zijn plek valt en je de verschillende leerlingen in je groep elke dag nog beter onderwijs kunt geven.

Onze e-learning modules zijn ondergebracht bij A new spring. Als je op onderstaande link klikt, kun je daar met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Heb je nog geen inloggegevens, neem dan via het contactformulier contact met ons op.